X

خامه ساز چیست؟

09128472398 کارشناس فروش
خامه ساز چیست؟
البرز برودت
البرز برودت

ویدئو خامه ساز چیست؟

در این مقاله قصد داریم تا درباره ی دستگاه خامه ساز یا به اصطلاح دستگاه گل خامه زن صحبت کنیم و کاربرد و انواع آن را به شما معرفی کنیم که اگر قصد خرید دارید اطلاعاتی کامل داشته باشید و بتوانید خرید مناسبی برای خود داشته باشید پس با ما همراه شوید. 

خامه ساز یا گل خامه زن چیست؟

خامه ساز

همانطور که می دانید خامه یکی از اصلی ترین مواد در انواع کیک و شیرینی ها است و اگر در این شغل مشغول به کار هستید و یا می خواهید تازه شروع کنید حتما باید بدانید که درست کردن یک خامه سفت و خوش فرم بسیار سخت است. ولی برای این کار هم راه حل وجود دارد. دستگاه خامه ساز یا گل خامه زن دقیقا همین کار را انجام می دهد. 

کار این دستگاه این است که شیر را به خامه قنادی  تبدیل می کند و این کار را به وسیله گاز کپسول N2O انجام می دهد. فقط کافی است مقداری شیر و خامه را داخل دستگاه ریخته و بعد یکی از کپسول های مخصوص آن را بهش وصل کنید و دستگاه را خوب تکان دهید. ماسوره های مخصوصی در قسمت خروجی این دستگاه ها نصب می شود که هر کدام خامه را به یک شکل بیرون می آورند فقط کافی است اهرم را فشار دهید تا خامه بیرون بیاید. این گاز همچنین مانع ورود باکتری به خامه شده و نگهدارندگی آن  را بالا می برد به طوری که می توان خامه درون دستگاه را به مدت یک هفته در یخچال نگهداری کنید. همچنین این خامه زن ها دارای دو مدل نیم لیتری و یک لیتری می باشند که برای نیم لیتری یک کپسول و برای یک لیتری دو کپسول نیاز دارید. 

انواع دستگاه گل خامه زن 

دستگاه گل خامه زن یا همان خامه ساز دارای دو نوع خانگی یا دستی و صنعتی یا برقی می باشد که هر کدام با توجه به نیاز کاربران و ویژگی هایشان دارای کاربرد های خاص خود هستند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

خامه ساز خانگی ( دستی )

خامه ساز دستی

خامه ساز های خانگی  یا دستی برای افرادی که در خانه شیرینی پزی یا کیک پزی می کنند و کارشان ابعاد زیاد بزرگی ندارد مناسب است. این دستگاه ها برای کار نیاز به برق ندارند و روش کار با آن ها بسیار ساده است. این دستگاه ها در دو اندازه نیم لیتری و یک لیتری تولید می شوند و همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم روش کار با آن ها  به این صورت است که خامه و شیر را داخل دستگاه میریزید کپسول آن را بهش وصل می کنید و سپس دستگاه را خوب هم تکان می دهید آن وقت خامه شما آماده است. همچنین خامه ساز های دستی و خانگی قیمت کمتری نسبت به مدل صنعتی دارند. همچنین برای جلوگیری از زنگ زدن جنس بدنه ی این دستگاه از استیل است. 

خامه ساز صنعتی ( برقی )

خامه ساز برقی

خامه ساز های صنعتی یا برقی کاملا خودکار و بدون دخالت  دست کار میکنند ولی نیاز به برق دارند. قیمت این دستگاه ها معمولا خیلی بیشتر از خامه ساز خانگی است ولی در عوض سرعت و خروجی بیشتری دارد مثلا با توجه به حجم بزرگ مخزن این دستگاه ها می توانید در ساعت 50 کیلو خامه درست کنید که حجم بسیار زیادی است به همین دلیل از این دستگاه ها در رستوران ها کافی شاپ ها و قنادی ها بسیار زیاد استفاده می شود. 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید