X

لیست آبسرد کن های مناسب مسجد به همراه قیمت

09128195947 کارشناس فروش
آبسرد کن استیل مسجد
البرز برودت
البرز برودت

در این مقاله قصد داریم تا درباره ی انواع آبسرد کن ها و مدل های مختلف آن ها و کاربرد هر یک در مکان های گوناگون مثل مساجد، مدرسه و ... صحبت کنیم. 

آبسرد کن چیست؟ 

امروزه یکی از مهم ترین وسایلی که در مکان های عمومی و پر رفت وآمد مورد نیاز است، آبسردکن استیل است. آبسرد کن ها به یک وسیله دائمی در ادارات، مساجد، مدارس و ... تبدیل شده اند. 

این آبسرد کن های صنعتی دارای یک موتور برای خنک نگه داشتن آب و همچنین شیر ها و بدنه ی ضد زنگ هستند. آبسرد کن های صنعتی معمولا دارای مدل های مختلف هستند که هر یک ویژگی ها و کاربرد خاص خود را در مکان های مختلف دارند که در ادامه به هر یک از آن خواهیم پرداخت

آبسرد کن های صنعتی معمولا هم از نظر اندازه و هم از نظر کاربرد دارای بسته بندی های متفاوتی هستند که ما ادامه به هر یک از آن ها خواهیم پرداخت. 

انواع آبسردکن از نظر کاربرد 

آبسردکن های صنعتی از نظر کاربرد دارای مدل های مختلفی هستند که هر یک در مکان های خاص خود مورد استفاده قرار می گیرند. 

  • آبسرد کن رومیزی: این آبسرد کن ها مدل های کوچکی هستند که در جا های کم رفت و آمد از آن استفاده می شود و فضای کمی را اشغال میکنند و  دارای قیمت کمتری نسبت به بقیه مدل ها هستند. 
  • آبسردکن آنی : این آبسرد کن ها که به مدل های بدون مخزن نیز معروف هستند این قابلیت را دارند که آب لوله کشی شهری را به صورت لحظه ای وخیلی سریع تر از مدل های قدیمی و مخزن دار خنک کنند. همچنین این مدل ها ظاهری زیبا تر و مدرن تر نیز دارند. 
  • آبسردکن بطری دار: قطعا همه ی ما این مدل ها را دیده ایم. آبسرد کن هایی که بالای آن ها یک مخزن آبی رنگ بزرگ که شبیه به بطری هست قرار دارد. 
  • آبسرد کن یخ ساز: این مدل آبسرد کن توانایی ساخت یخ های خورد را دارد که این خود یک ویژگی خوب تلقی می شود که باعث می شود این آبسردکن ها نسبت به بقیه ی مدل ها منحصر به فرد باشند. 

البته مدل های دیگه ای هم وجود دارند مثل آبسرد کن های استیل و ایستاده و ... 

در ادامه به انواع آبسرد کن ها از نظر اندازه و تعداد شیر ها و حجم آن ها خواهیم پرداخت. 

آبسرد کن تک شیر 

آبسرد کن تک شیر

این مدل آبسرد کن ها که معمولا پر استفاده تر از بقیه مدل ها هستند دارای اندازه ی کوچک و یک شیر برای خروج آب از آن هستند. از آبسرد کن تک شیر معمولا در ادارات، مطب ها و ... استفاده می شود. 

آبسرد کن چند شیر 

آبسرد کن چند شیر

آبسرد کن های چند شیر دارای اندازه های بزرگ و طول زیادی هستند که دلیل آن داشتن مخازن و شیر های خروجی آب بیشتر نسبت به مدل تک شیر است. این مدل آبسرد کن استیل مناسب برای مساجد، مدارس و ... است. در کل در جاهای شلوغ و پر رفت و آمد این آبسرد کن ها را می بینیم مثلا در پارک ها نیز از آن استفاده می شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید