X

قیمت انواع کره گیر ( خانگی و صنعتی)

09128472398 کارشناس فروش
کره گیر
فروش انواع کره گیر های خانگی و صنعتی، مکانیکی و برقی و در مدل های بالازن و پایین زن
البرز برودت
البرز برودت

ویدئو کره گیر

امروز در این مقاله قصد داریم تا درباره ی دستگاه کره گیر با شما صحبت کنیم. کره یکی از محصولات مهم لبنی بوده و خواص فراوانی برای بدن انسان دارد. ما امروز در این مقاله به اینکه دستگاه کره گیر چگونه کار می کند و انواع آن چیست اطلاعات خوبی را به شما خواهیم داد. با ما همراه باشید.

یک کره خوب چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که در بالا گفتیم یک کره ارگانیک و خوب خواص بسیاری برای بدن ما دارد و در عین حال خوشمزه نیز هست. کره دارای ویتامین های E ،D ،A، Kاست و همچنین دارای مواد معدنی مثل ید، روی، مس و ... است که این مواد بسیار برای بدن مفید بوده و از ارگان های داخلی بدن محافظت می کنند و در برابر میکروب ها و ... مقاومت نشان می دهند. همچنین کره دارای کالری بالایی است و می تواند انرژی بدن شما را برای مدت زیادی تامین کند. به همین دلیل این ماده دارای ارزش غذایی بالایی می باشد و به تمام سنین پیشنهاد می کنیم که به مصرف به اندازه آن توجه داشته باشید. 

روش های کره گیری

کره گیر

قبلا برای کره گیری به خامه پاستوریزه ی کهنه حرارت می دادند و چربی آن را می گیرفتند و سپس کار های دیگری روی آن انجام می دادند ولی ما الان قصد داریم تا درباره ی دستگاه های کره گیر و انواع آن با شما صحبت کنیم. دستگاه های کره گیری به دو مدل دستی و برقی و کره گیر های برقی نیز خود به دسته بالازن و پایین زن تقسیم می شوند که در ادامه به توضیح هر یک خواهیم پرداخت. 

کره گیر مکانیکی

کره گیر های مکانیکی (دستی) دارای یک اهرم هستند که تمام عملیات کره گیری با آن انجام می شود. در این صورت شما بدون استفاده از برق می توانید عملیات کره گیری را انجام دهید ولی باید توجه داشته باشید که در این دستگاه ها چربی به طور کامل گرفته نمی شود و کره به دست آمده نسبت به مدل برقی کمتر است.

کره گیر برقی

کره گیر برقی

کره گیر های برقی بسیار خوب عمل می کنند. طرز کار این دستگاه به این صورت است که آب، ماست پرچرب و مقداری یخ را داخل آن می ریزند. توجه داشته باشید که هرچه چربی ماست بیشتر باشد مقدار کره به دست آمده بیشتر خواهد بود. بعد از این دستگاه را روشن می کنند و بعد از گذشت زمان مولکول های چربی به یکدیگر چسبیده و روی دوغاب جمع می شوند. با جمع کردن آن ها کره به دست می آید. همچنین شما می توانید با اضافه کردن نمک به دوغاب یک دوغ بسیار طبیعی و خوش مزه به دست آورید. اصلا یکی از مزایای این دستگاه ها همین است که می توانید با آن ها دوغ نیز درست بکنید. بدنه این دستگاه ها از جنس استیل بوده و ضد زنگ می باشد. صدای این دستگاه ها در هنگام کار کم بوده و آزار دهنده نیست. 

کره گیر بالازن

کره گیر بالازن

کره گیر های بالازن شاخه ای از کره گیر های برقی می باشند و دلیل این اسم گذاری این است که در این دستگاه ها همزن و موتور در بخش بالایی دستگاه و در زیر درب دستگاه قرار گرفته است. 

کره گیر پایین زن

کره گیر های پایین زن کاملا برعکس مدل بالا زن هستند. یعنی موتور و همزن آن ها در بخش پایینی دستگاه قرار گرفته است. یک مزیتی که کره گیر های پایین زن دارند این است که از ریختن دوغاب یا سایر مواد بر روی موتور جلوگیری می شود. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید