X

قیمت و فروش انواع ترولی آرایشگاهی، آشپزخانه، انبار و ...

09128472398 کارشناس فروش
ترولی
البرز برودت
البرز برودت

ترولی چیست؟

ترولی ها یکی از کاربردی ترین وسایل و ابزار در یک آشپزخانه، آرایشگاه، هتل و ... می باشد که می تواند سرعت کار شما را بسیار بالا ببرد و همچنین می تواند کار شما را در حمل و نقل دیگر وسایل آشپزخانه بسیار راحت تر کند. قطعا ترولی ها یکی از ضروری ترین ابزار مورد نیاز در آشپزخانه در کنار چرخ گوشت صنعتی، سبزی خرد کن صنعتی  می باشند. ترولی ها انواع مختلف دارند که در ادامه با آن آشنا می شویم. 

ترولی بیمارستانی 

در درمانگاه ها و بیمارستان ها از ترولی ها برای چیدمان وسایل عمل، انتقال دارو به بیمار، و قرار دادن دستگاه هایی مثل دستگاه اکسیژن و ... به روی آن استفاده می شود. همچنین از آن ها برای نظافت در بیمارستان ها و درمانگاه ها نیز استفاده می شود و جاهایی برای قرار دادن مواد شوینده بر روی آن نیز تعبیه شده است. همچنین جنس بدنه ی آن از مواد آنتی باکتریال بوده که از جذب و انتشار هرگونه آلودگی جلوگیری می کند. همچنین فضا هایی در این ترولی ها برای قرار دادن زباله های بیمارستانی تعبیه شده که جنس آن ها هم از مواد آنتی باکتریال است. 

ترولی رستورانی 

در رستوران ها نیز از انواع ترولی ها برای جابه جایی و نگهداری انواع غذا های سرد، گرم و همچنین برای انتقال ظروف کثیف با استفاده از یک سبد استفاده می شود. 

ترولی خدمات

احتمالا این مدل ترولی را در هتل ها دیده اید. از این نوع ترولی ها برای حمل وسایل نظافتی در هتل ها استفاده می شود. همچنین می توان بر روی بعضی از آن ها جارو برقی هایی نصب کرد که برای تمیز کردن اتاق ها، راهرو ها و ... به کار میرود. در کل این ترولی ها در هتل ها بسیار وسایل کاربردی هستند. 

ترولی آرایشگاهی

از این ترولی ها برای نگهداری ابزار آرایشی به کار میرود تا سرعت کار آرایشگر بیشتر شود. در این ترولی ها انواع قیچی‌ها، شانه‌ها، موزرها و... نگهداری می شود. 

ترولی باربری

ترولی های دارای دو چرخ که برای حمل وسایل در انبار تا وزن 500 کیلوگرم انجام می شود. همچنین بعضی از آن ها پله رو نیز هستند یعنی قابلیت حمل بار از روی پله را نیز دارند. از دیگر مدل های آن می توان به کپسول بر، بشکه بر و ... اشاره کرد. 

ترولی حمل دیگ


ترولی حمل دیگ

ابعاد 80*50 سانتی متر 
مواد به کار رفته  پروفیل آهن 
جنس بدنه  استیل 304 نگیر
تعداد چرخ   چهار عدد
چرخ روان و دارای ترمز دارد 

ترولی حمل ظروف


جنس بدنه  استیل استنلس ۳۰۴
جنس طبقه  استیل استنلس ۳۰۴
جنس ستون های ترولی     قوطی های ۳۰×۳۰
ضخامت ستون ها     1.5 میل 
تعداد طبقه ها  چهار عدد

ترولی آبچکان صنعتی


ابعاد  سفارشی
چرخ دارد 
جنس سبد  تمام استیل
جنس ستون  استنلس استیل
روکش  pvc
قطر ستون ها  25 میلی متر 
ضخامت ستون ها  2 میلی متر 


 

 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید