X

تاپینگ پیتزا

09128472398 کارشناس فروش
تاپینگ پیتزا
البرز برودت
البرز برودت

در این مقاله قصد داریم تا درباره ی تاپینگ های فست فودی، تاپینگ مخصوص پیتزا و ساندوینچ و انواع آن ها با شما صحبت کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در هنگام خرید داشته باشید پس با ما همراه باشید.  

تاپینگ پیتزا چیست؟

تاپینگ پیتزا

این دستگاه ها جزو دستگاه های بسیار پرکاربرد در فست فودی ها و پیتزا فروشی ها است. این دستگاه یک میز بزرگ از جنس استیل ضد زنگ و ضد خش است و روی آن چندین لگن یا اصطلاحا بنماری تاپینگ است که می توانید داخل آن مواد ساندویچ یا پیتزای خود را قرار دهید. همچنین در بعضی ساندویچی ها که سلف سرویس هستند نیز از این تاپینگ استفاده می کنند. همچنین برای هر کدام از این لگن ها یا بنماری های تاپینگ نیز یا دارای یک درب یا یک درب کلی برای همه است که از ورود آلودگی به مواد غذایی جلوگیری می کند. 

همچنین بعضی از مدل های این تاپینگ ها دارای یخچال بوده تا بتوانند مواد داخل لگن ها را سالم نگهدارند. همچنین جنس بدنه این تاپینگ ها بسیار با کیفیت بوده و تاثیری بر مواد غذایی داخل آن ها نمی گذارد. 

کاربرد تاپینگ پیتزا 

تاپینگ پیتزا

از این دستگاه در فست فودی ها استفاده می شود و کاربردهای بسیار زیادی دارد. در مغازه ها مواد و مخلفات مورد نیاز برای درست کردن انواع ساندویچ و پیتزا را در آن قرار داده و این جوری درست کردن غذا را سرعت می بخشیم و نظم می دهیم. همچنین درست کردن غذا جلوی مشتری باعث یک لذت خیلی خوب هم برای آشپز و هم برای مشتری است. همانطور که خودتان هم در بعضی فست فودی ها دیده اید بعضی از مغازه دار ها غذا را سلف سرویس در اختیار مشتری قرار می دهند. در این مورد نیز از این یخچال ها استفاده می شود و مشتری مواد مورد نیاز خود را از این تاپینگ ها در می آورد. البته از این تاپینگ ها برای قرار دادن ترشیجات درون آن ها نیز استفاده می شود برای ساندویچ هایی مثل بندری و ... که طرفداران زیادی دارند. 

مزایای تاپینگ پیتزا

این دستگاه ها مزایای بسیاری دارند. با وجود این دستگاه در مغازه خود می توانید سلف سرویس بودن را در مغازه خود راه بی اندازید یا می توانید جلوی مشتری ساندویچ یا پیتزای خود را درست بکنید که  بسیار لذت بخش است. همچنین این دستگاه ها بسیار شیک و زیبا بوده و دکوراسیون مغازه شما را بسیار زیبا تر خواهند کرد. با وجود این دستگاه ها می توانید سریع تر غذا ها را آماده کنید  زیرا تمام مواد مرتب و تمیز سر جای خود قرار دارند. همچنین با وجود این تاپینگ در مغازه خود می توانید انواع مخلفات مثل ترشیجات سالاد و ... را در مغازه خود به فروش برسانید و سود بیشتری کنید. 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید