X

قیمت و خرید انواع آسیاب قهوه دستی و برقی

09128472398 کارشناس فروش
آسیاب قهوه
فروش انواع آسیاب قهوه دستی و برقی و مدل های تیغه ای، آج دار و... همراه با قیمت مناسب
البرز برودت
البرز برودت

در این مطلب قصد داریم تا درباره ی اینکه آسیاب قهوه چه کاربردی دارد و چگونه کار می کند با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید. 

آسیاب قهوه چیست؟

آسیاب قهوه

آسیاب قهوه همانطور که از نامش پیداست دستگاهی برای آسیاب کردن دانه های قهوه برای درست کردن قهوه است. این دستگاه قدمت زیادی دارد و در طول زمان انواع مختلفی با کارایی های متفاوت از آن تولید شده است. معمولا از آسیاب های قهوه در کافی شاپ ها، بعضی رستوران ها و ... استفاده می شود ولی مدل های خانگی که کوچک تر هستند و مدل های صنعتی که بزرگ تر و قوی تر هستند نیز وجود دارند. در ادامه به انواع آسیاب قهوه می پردازیم. 

انواع آسیاب قهوه 

آسیاب های قهوه از لحاظ کاربرد به دو مدل خانگی و برقی (صنعتی) دسته بندی می شود ولی از نظر نوع کارکرد نیز به مدل های مختلفی تقسیم می شود. ابتدا به دو نوع خانگی و برقی می پردازیم. 

آسیاب قهوه خانگی 

آسیاب قهوه ی خانگی جزو مدل های ارزان قیمت و ساده محسوب می شوند. این مدل برای کسانی که زیاد قهوه مصرف نمی کنند یعنی نهایتا در حد روزی 2 لیوان بیشتر مصرف نمی کنند، مناسب است. همچنین در این مدل قهوه ها فقط در یک اندازه ریز و آسیاب می شوند و شما نمی توانید نوع آن و اندازه ی آن را مشخص کنید. از طرفی کار با آن نیز بسیار ساده است. کافی است دانه های قهوه را داخل آن بریزید و اهرم آن را بچرخانید تا دانه های قهوه شروع به پودر شدن بکنند. 

آسیاب قهوه ی برقی

این نوع آسیاب، از مدل های قوی و البته با قیمت بالاتر است. از آسیاب قهوه ی برقی در جاهایی که از قهوه زیاد استفاده می شود مثل کافی شاپ ها استفاده می کنند. عملکرد و طرز کار همه ی آسیاب های برقی به یک شکل است ولی تفاوت آن ها در نوع و اندازه ی تیغه ی آن است. ویژگی بسیار خوبی که در آسیاب قهوه برقی وجود دارد ( که در مدل خانگی وجود نداشت ) این است که می توانید اندازه ی پودر شدن دانه های قهوه را دقیقا مشخص کنید. 

در ادامه به انواع مدل های قهوه ساز از نظر کارکرد می پردازیم. 

آسیاب قهوه تیغه ای 

آسیاب قهوه تیغه ای

آسیاب های تیغه ای یکی از انواع مدل  های آسیاب برقی می باشد که دارای یک عدد تیغه در داخل خود می باشد که بعد از روشن کردن، با برخورد آن تیغه باعث شکستنن دانه های قهوه و در نتیجه پودر شدن آن می شود. 

آسیاب قهوه آج دار

آسیاب قهوه آج دار

در این مدل قهوه بین تیغه های آسیاب عبور می کند و این تیغه ها باعث ریز و درشت شدن دانه های قهوه می شود که این یعنی قهوه ی پودر شده ی شما یکدست خواهد بود. البته از برخی از این مدل ها می توان با اسپرسو ساز و ... نیز استفاده کرد. 

آسیاب قهوه ی تاج دار تخت یا فلت 

آسیاب قهوه آج دار تلخ یا فلت

این آسیاب در درون خود دارای تیغه هایی تخت مانند است که در هنگام کار سر و صدای بیشتری نسبت به بقیه آسیاب ها تولید می کند ولی در کل عملکرد بسیار بهتری نسبت به آن ها دارد. 

آسیاب قهوه آج دار مخروطی 

آسیاب قهوه آج دار تیغه ای

این مدل آسیاب ها بهترین مدل برای آسیاب کردن دانه های قهوه است و البته گران ترین مدل آن ها نیز هستند. شما در این مدل می توانید با تنظیم سرعت دستگاه مانع از گرم شدن دانه های آن شوید. همچنین این کار باعث کم شدن سر و صدای آن نیز می شود. 

آسیاب قهوه بیزرا تایمردار BEZZERA BB 020 TM


آسیاب قهوه بیزرا تایمردار BEZZERA BB 020 TM

بدنه  استیل
وزن 13 kg
ابعاد 22*40*47 cm
توان 300 وات 
دور موتور 1400 دور در دقیقه 
ساخت ایتالیا
مشاغل کافه ها، کافی شاپ ها و هتل ها 
مناسب انواع دانه قهوه 
بازدهی 7.5 کیلوگرم در ساعت 
گنجایش قهوه  یک کیلوگرم

آسیاب قهوه کونیل جامائیکا CUNILL JAMAICA


آسیاب قهوه کونیل جامائیکا CUNILL JAMAICA

کشور  اسپانیا
مدل  Jamaica Inox
وزن 12 kg
ابعاد 21*38*66 cm
سیستم عملکرد دکمه ای 
دور در دقیقه 1300-1600
قدرت موتور  0.25 اسب بخار (400W)
روش آسیاب  دندانه ای
مدل مخزن متحرک
حجم مخزن 3 kg و هوپر 2 kg
جنس مخزن co.polyester
جنس تیغه  co.polyester
روش تمیز کردن  دستی
ولتاژ 220 


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید