X

قیمت و خرید انواع یخچال ویترینی گل فروشی در اندازه های مختلف

09128472398 کارشناس فروش
یخچال ایستاده گل فروشی

یخچال ایستاده گل فروشی

تماس بگیرید

برای خرید اینترنتی و اطلاع از قیمت یخچال ایستاده گل فروشی با کارشناسان مجموعه البرز برودت تماس بگیرید.

  • عمق و ارتفاع استاندارد برای یخچال ویترینی گلفروشی چقدر است؟

    عمق: 90

    ارتفاع: 220 تا 230

  • قیمت یخچال گلفروشی چقدر است؟

    جهت اطلاع از قیمت گلفروشی با شماره های زیر تماس بگیرید.

  • سیستم سرمایشی یخچال ایستاده گلفروشی به چه صورتی می باشد؟

    نوفراست و رادیاتور

یخچال گل فروشی یکی از انواع یخچال ایستاده هست که از آن ها در گل فروشی ها استفاده می شود. بعضی از گل ها با توجه به طبیعتی که دارند، نیاز به کمی رطوبت و هوای خنک برای سالم ماندن دارند، که برای نگهداری این گل ها از انواع یخچال ها استفاده می شود. این یخچال ها انواع مختلف دارند، و در اندازه های متنوعی تولید می شوند، که می توانید با توجه به مقدار فضایی که در مغازه در اختیار دارید، می توانید مدل های مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. با این یخچال ویترینی می توانید از پژمرده شدن گل هایی که باید در شرایط خاص نگهداری شوند، جلوگیری کنید. 

قیمت یخچال گلفروشی

طراحی یخچال گل فروشی 

در طراحی این یخچال سه درب گلفروشی دقت زیادی به کار رفته است. در بدنه آن ها فوم پلی یورتان تزریق شده که باعث عایق بندی بسیار خوب یخچال شده، و از اتلاف انرژی و هدر رفتن هوای سرد جلوگیری می شود. یکی دیگر از مزیت های مهم این یخچال ها که به زیبایی آن ها و همچنین مغازه شما کمک می کند، درب تمام شیشه ای آن ها است. این درب ها کمک می کنند، تا مشتری ها گل های داخل یخچال را ببینند، و بعد از پسند کردن آن را خریداری نمایند. یخچال گل فروشی معمولاً در اندازه های سه درب تولید می شوند، و این اندازه مدل پرفروش آن است. یخچال های نگهداری گل و گیاه به درخواست مشتریان می توانند به عنوان یخچال پرده هوا و یا درب دار طراحی شوند، و مورد استفاده قرار بگیرند.

مشخصات یخچال ویترینی گل فروشی

نوع یخچال نوفراست یا دیفراست
طول 2 متر
ارتفاع 2.4
عمق 90
قدرت موتور 3/4 اسب بخار
جنس بدنه گالوانیزه یا استیل
روشنایی LED
نوع موتور امبراکو اسلوواکی
نوع طبقات متحرک شیشه ای
پایه چرخدار  دارد

قیمت یخچال گل فروشی 

قیمت یخچال گل فروشی متغیر بوده و به بعضی فاکتور ها بستگی دارد. اولین فاکتور اندازه ی این یخچال ها است که در مدل های تک درب، دو درب و سه درب تولید می شوند. فاکتور دوم طراحی این یخچال ها است که این مهم در ظاهر آن ها پدیدار می شود. 


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید