X

قیمت یخچال جزیره خوابیده فروشگاهی

09128472398 کارشناس فروش
یخچال جزیره ای

یخچال جزیره ای

تماس بگیرید

برای خرید اینترنتی و اطلاع از قیمت یخچال جزیره فروشگاهی با کارشناسان صنایع البرز برودت تماس بگیرید.

یخچال ویترینی جزیره
یخچال ویترینی جزیره
یخچال جزیره ای دست دوم
یخچال جزیره ای دست دوم
قیمت یخچال جزیره ای
قیمت یخچال جزیره ای
  • کاربرد یخچال جزیره فروشگاهی برای نگهداری چه محصولاتی می باشد؟

    برای منجمد کردن و فریز کردن انواع مواد غذایی، فرآورده های گوشتی و...

  • قیمت یخچال خوابیده چقدر است؟

    جهت اطلاع از قیمت یخچال جزیره ای با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • موتور یخچال جزیره چیست؟ و نوع برق مصرفی آن چیست؟

    • موتور: امبراکو برزیل و دانفوس (سکاپ)
    • برق: تک فاز

امروز در این مقاله قصد داریم، که درباره ی یخچال جزیره (یخچال خوابیده) صحبت کنیم. این یخچال ها به دلیل این که بسیار کاربردی هستند، طرفداران و مشتریان زیادی به دست آورده اند. به همین دلیل ما امروز در این مقاله قصد داریم توضیحات کاملی درباره ی این که یخچال جزیره چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد ارائه دهیم.

یخچال جزیره چیست؟

یخچال جزیره ای

یخچال های خوابیده که به اسم یخچال های جزیره نیز از آن گفته می شود که تفاوت های زیادی با یخچال های معمولی دارند. مثلاً این یخچال ها نسبت به یخچال های معمولی موتور های قوی تر و در نتیجه قدرت سرمایشی بیشتری دارند که این مهم ترین تفاوت بین آن ها است. از این یخچال ها بیشتر در فروشگاه های بزرگ، مراکز خرید و... استفاده می شود که ممکن است شما آن ها را دیده باشید. 

این یخچال ها که یکی از تجهیزات سوپر پروتئینی ها می باشد، از آن ها برای منجمد کردن مواد غذایی فاسد شدنی مثل انواع گوشت ها، مواد پروتئینی و… استفاده می‌شوند. ظرفیت یخچال های خوابیده نسبت به دیگر یخچال های صنعتی، مثل یخچال ویترینی بیشتر است.

کاربرد یخچال های جزیره 

یخچال جزیره فروشگاهی

همانطور که در بالا نیز گفتیم از این نوع یخچال ها بیشتر در هایپر مارکت ها، فروشگاه ها و... استفاده می شود، و این به دلیل ویژگی های همچون مصرف پایین انرژی نمایش زیبا و مناسب کالا، ابعاد سفارشی و... است.
حال شاید از خود بپرسید که وظیفه ی این یخچالها چیست؟ اصلی ترین وظیفه ی این یخچال ها فریز کردن مواد غذایی به منظور جلوگیری از فاسد شدن آن ها است.
موادی مانند لبنیات، محصولات پروتئینی، بستنی ها و... همان طور که گفتیم این یخچال ها دارای موتورهایی بهتر و قوی تر می باشد، و می توانند به درستی این کار را انجام دهند و از مواد غذایی شما نگهداری کنند.

قیمت یخچال ویترینی خوابیده

قیمت یخچال جزیره ای بسته به نوع و برند سازنده آن ها و همچنین مهم تر از همه ابعاد آن ها متغیر است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع یخچال خوابیده با کارشناسان ما در البرز برودت تماس بگیرید.

مکانیزم سرد سازی در یخچال های جزیره

در یخچال های جزیره از مکانیزم سیستم های سرمایشی چرخشی برای سرد سازی استفاده شده است.
حال این سیستم چگونه کار می کند؟ طرز کار این سیستم که نقطه قوت آن هم به شمار می رود این است که قطعات این یخچال جوری سرد سازی می کنند که سرما به طور یکنواخت و کاملا یکسان به تمام نقاط مختلف یخچال فرستاده می شود.
این سیستم در دیگر یخچال های صنعتی مثلاً یخچال پرده هوا نیز به کار می رود.
یک نکته مهم را همین جا عرض کنم که در هنگام خرید یا کلا هنگام استفاده از این یخچال ها باید مراقب باشید که دما در تمام نقاط یخچال یکسان باشد وگرنه یخچال شما ایراد دارد و باید سریعا قبل از این که مواد در آن  قسمت فاسد شوند یخچال را تعمیر کنید. 

قیمت یخچال جزیره ای

ویژگی های یخچال خوابیده مرغ فروشی

در ادامه به بیان برخی از ویژگی های یخچال های خوابیده می پردازیم و هر یک را به طور کامل توضیح خواهیم داد. 

  • موتور

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم قدرت سرد سازی این دسته از یخچال ها از یخچال های معمولی بیشتر بوده و به همین دلیل از این یخچال ها در فروشگاه های بزرگ استفاده می شود. مثلا در یک فروشگاه بروتئینی برای نگهداری گوشت و مرغ باید از یک یخچال پر قدرت و مناسب این کار استفاده شود.
دما برای نگهداری اینگونه مواد باید بین 5 درجه سانتی گراد تا 15 درجه سانتیگراد زیر صفر باشد تا بتوان مواد را راحت فریز کرد، و مدت بیشتری نگهداری کرد. کمپرسور های این یخچال ها کاملاً از پس این کار بر می آیند. 

  • بدنه

درباره ی عایق بندی این یخچال ها باید بگوییم، که در این یخچال ها معمولاً از عایق بندی پلی یورتان استفاده می شود. دلیل این انتخاب این است که این فلز هدر رفت هوا را به حداقل رسانده و در نتیجه باعث صرفه جویی در انرژی می شود.
درباره ی بدنه یخچال هم باید خدمتتان عرض کنم که مواد به کار رفته در این محصولات یا از جنس استنلس استیل هستند، و یا در برخی مواد دوجداره هستند که از شیشه های دوجداره معمولاً برای زیبایی بیشتر محصول استفاده می شود.

  • ظرفیت

یکی از ویژگی های مهمی که باعث پرطرفدار بودن این یخچال ها بوده ظرفیت جاگیری بیشتر نسبت به دیگر یخچال های صنعتی است. به همین دلیل اغلب مغازه داران این یخچال ها را برای مغازه خود انتخاب می کنند.
این نکته را هم بگوییم که میزان عمق این یخچال ها برای قرار دادن محصولات در مدل های مختلف متفاوت بوده که همین امر سبب می شود که تنوع محصول بالا برود و دست کاربران برای انتخاب و خرید باز تر از قبل باشد.

یخچال جزیره فروشگاهی

یخچال جزیره قصابی

نکاتی در هنگام خرید یخچال جزیره

در ادامه به بیان سه نکته مهم در هنگام خرید یخچال جزیره می پردازیم، تا در هنگام خرید مرتکب اشتباه نشوید، و بتوانید بهترین محصول را برای خود تهیه کند.

  • کاربری

اولین نکته کاربری است، یعنی این که کاربری شما چیست؟ و چه چیزی از یخچال می خواهید. مثلاً اگر قصد دارید که از یخچال برای نگهداری موادی استفاده کنید که خیلی زود فاسد می شوند باید یخچالی را تهیه کنید که دارای موتور قوی تری بوده، و قدرت سردسازی بیشتری داشته باشد. 

  • جابه جایی

موضوع جابه جایی بیشتر به وزن یخچال مرتبط است، مخصوصاً وقتی که یخچال شما خود دارای کمپرسور باشد که وزن آن نیز بیشتر هم می شود و به همین دلیل شما در جا به جایی این محصولات به مشکل بر خواهید خورد ولی راه حلی هم برای این مشکل وجود دارد. بعضی از مدل های این یخچال ها چرخ دار بوده و در جابه جایی بسیار راحت تر هستند. پس در هنگام خرید توجه داشته باشید که محصول شما از نوع چرخ دار باشد. 

  • ابعاد

منظور از ابعاد هم ابعاد یخچال و هم ابعاد فروشگاه شما است. ابعاد این یخچال ها بسیار بزرگ تر از یخچال های دیگر بوده به همین دلیل باید در هنگام خرید به ابعاد یخچال و فروشگاه خود دقت کنید و محصولی متناسب با ابعاد فروشگاه خود تهیه کنید. 

یخچال جزیره ای شیشه تخت

یخچال ویترینی جزیره

یخچال جزیره ای شیشه خم

یخچال جزیره ای دست دوم


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
  • شریفی
    سلام.یخچال ساندویچی طرح قدیمی دارین‌.که پیشخوان داشته باشه؟
    • مدیر سایت

      سلام. با کارشناس فروش البرز برودت تماس بگیرید.  ۰۹۱۲۸۱۹۵۹۴۷

محصولات مشابه

تماس بگیرید