X

یخچال قصابی - خرید، قیمت و مشخصات فنی

09128472398 کارشناس فروش

یخچال قصابی جهت نگهداری از گوشت به صورت لاشه و یا تیکه ای مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که قصد راه اندازی قصابی و سوپرگوشت را دارید، یخچال ویترینی قصابی به عنوان یکی از تجهیزات مورد نیازی برای فروشگاهتون می باشد. یخچال گوشت در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید می شوند.
جنس به کار رفته در این یخچال از نوع استیل 304 نگیر و ضد زنگ می باشد که در شستشوی مداوم یخچال باعث پوسیدگی بدنه نشود و از بو های نامقبول جلوگیری شود.

یخچال قصابی 120 سانتی
تماس بگیرید جزئیات بیشتر محصول
یخچال قصابی 120 سانتی
  • جنس بدنه: استیل نگیر
  • لوله کشی: مسی
  • قدرت کمپرسور: 1 اسب بخار
  • کمپرسور: امبراکو برزیل
یخچال قصابی 1.5 متری
53,000,000 تومان جزئیات بیشتر محصول
یخچال قصابی 1.5 متری
  • ابعاد یخچال: 200*90*150 سانتی متر
  • جنس بدنه: استیل
  • کمپرسور: کلترون
  • طبقات: شیشه ای، استیل
  • قدرت کمپرسور: 1.5 اسب بخار
یخچال قصابی 2 متری
56,000,000 تومان جزئیات بیشتر محصول
یخچال قصابی 2 متری
  • ابعاد یخچال: 200*90*220 سانتی متر
  • جنس بدنه: استیل
  • موتور: کلترون
  • قدرت موتور: 1.5 اسب بخار
  • جنس شیشه: نشکن و دوجداره

سوالات متداول


  • تعداد طبقات در نظر گرفته شده برای یخچال ویترینی قصابی چندتا می باشد؟

    تعداد طبقات در نظر گرفته شده برای یخچال ویترینی قصابی متغیر ولی به طور استاندار 5 طبقه است.

  • قیمت یخچال قصابی گوشت چقدر است؟

    جهت استعلام موجودی یخچال گوشت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • امکان نصب بن ماری برای یخچال گوشت وجود دارد؟

    بله، با توجه به درخواست مشتریان این امکان وجود دارد.

قیمت یخچال قصابی

قیمت یخچال قصابی

یخچال 1.5 متری

59,000,000 تومان

یخچال 2 متری

63,000,000 تومان

یخچال قصابی در ابعاد مختلف و استانداردی تولید می شود که شما می توانید در دو مدل تاج دار و بدون تاج با توجه به سفارش و نیاز مشتری قابل تغییر می باشد.

یخچال قصابی

موتورهایی که بر روی یخچال قصابی قرار است نصب شود، باید قدرت کافی را برای جلوگیری از فاسد شدن گوشت را داشته باشد. هم چنین باید به راحتی بتوانند دمای داخل اتاقک یخچال در کوتاه ترین زمان پایین بیاورند.
قدرت موتورهای به کار رفته در  این محصول از دیگر یخچال های همچون سوپرمارکتی و لبنیاتی بیشتر می باشد.
برای این که بتوانید به راحتی فرآورده های گوشتی داخل یخچال را ببینید، از نورپردازی ال ای دی در محیط داخل یخچال استفاده شده است. وجود این ویژگی باعث جلوه زیباتر فروشگاه شما می شود.
در صورتی که جزو آن دسته از افرادی هستید، که قصد دارید، کسب و کار خود را بیشتر تبلیغ کنید، می توانید استیکر و یا لوگوی مد نظر خود را برای درج بر روی یخچال قصابی انتخاب کنید.

قیمت یخچال قصابی

شیشه های استفاده شده برای یخچال پروتئینی قصابی به صورت دوجداره و نشکن می باشد، و فاصله ای که بین شیشه ها وجود دارد، را با گاز آرگون پر کرده اند. در صورتی که نگران جا به جایی یخچال قصابی هستید، برای برطرف کردن این مشکل در قسمت پایینی یخچال پایه های چرخدار قرار داده می شود.

یخچال ویترینی گوشت

این یخچال ها معمولا با دو نوع درب لولایی و کشویی تولید می شوند، که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. مثلاً استفاده از درب لولایی آسان تر می باشد، و دم آن نیز بیشتر است، ولی درب های کشویی در هنگام باز شدن فضایی را اشغال نمی کند، و این بستگی به انتخاب و سلیقه ی شما و همچنین ابعاد و فضای مغازه ی شما دارد، که کدام را انتخاب کنید. 

ویژگی های یخچال گوشت

مهم ترین ویژگی یخچال های قصابی دمای درونی آن ها است که باید بالا باشد. اصلا به همین دلیل است که به آن ها یخچال های قصابی می گویند، و مناسب نگهداری گوشت است.
موتورهای این یخچال ها می توانند دما را از 1+ درجه تا 9+ درجه سانتی گراد تنظیم و نگه دارد ،که این دما برای نگهداری گوشت بسیار مناسب است که با داشتن ترموستات دیجیتالی می توانید دمای آن را تنظیم کنید.
عمق یخچال گوشت قصابی 90 سانتی می باشد که برای آویز کردن گوشت و لاشه مناسب و کافی باشد که در دو مدل لاشه خور و طبقاتی تولید می شود که شما می توانید یه طرف طبقاتی و طرف دیگر آویز لاشه خور باشد سفارش بدهید اما لازم به ذکر است بدانید که قلاب های آویز را باید به صورت جداگانه تهیه کنید.

بهترین مارک یخچال قصابی

همچنین برای راحتی در جابه جایی در زیر این یخچال ها چرخ هایی نصب شده و این چرخ ها دارای ترمز گیر نیز هستند، تا از غلطیدن و لیز خوردن جلوگیری کنند. از دیگر آپشن های این یخچال ها می تواند به دماسنج خارجی و... اشاره کرد. همچنین در ساخت درب های این یخچال ها از لولای گرید صنعتی، قفل ها و درزگیر های دولایه استفاده می شود، تا فضای قابل نفوذی وجود نداشته باشد.

انواع یخچال قصابی

قیمت یخچال قصابی

جهت اطلاع از لیست قیمت یخچال قصابی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، و نسبت به خرید یخچال قصابی به صورت اینترنتی اقدام کنید.

طریق ارسال بار و ضمانت محصول

تمامی محصولات صنایع البرز برودت با گارانتی و خدمات پس از فروش در تمامی شهرها می باشد که شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنید و همچنین ارسال بار به کل شهرها از طریق مطمئن ترین باربری ها.

یخچال قصابی ویترینی

یخچال قصابی دست دوم

 

یخچال قصابی بزرگ

خرید یخچال قصابی

یخچال قصابی آکواریومی

قیمت یخچال قصابی الکترواستیل

یخچال مرغ فروشی

یخچال مرغ فروشی

یخچال قصابی استیل لاشه خور

یخچال قصابی لاشه خور

یخچال قصابی ویترینی ارتفاع کوتاه

یخچال قصابی ارتفاع کوتاه


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید