X

لیست انواع دستگاه یخ خورد کن

09128195947 کارشناس فروش
یخ خردکن چیست؟
البرز برودت
البرز برودت

در این مقاله قصد داریم تا درباره ی اینکه یخ خردکن چیست و چه کاری انجام می دهد و چه مدل هایی دارد با شما صحبت کنیم تا بتوانید در هنگام خرید بهترین انتخاب را متناسب با نیازتان داشته باشید پس با ما همراه باشید. 

یخ خردکن چیست؟

یخ خرد کن

یخ خردکن ها دستگاه هایی هستند که با استفاده از آن ها می توان تکه های یخ را به راحتی خورد کرد و از آن استفاده کرد. البته موضوع به همین جا ختم نمی شود. یخ خرد کن ها به دو مدل خانگی و صنعتی تبدیل می شوند که در ادامه به هر یک خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. 

یخ خرد کن خانگی

یخ خردکن های خانگی دستگاه های شیک کوچک و جمع و جوری هستند که با استفاده از آن می توانید یخ ها را خرد کنید و از آن در تهیه دسر خوراکی و ... استفاده کنید. یخ خرد کن های خانگی خود به دو مدل معمولی و برقی تبدیل می شوند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

یخ خرد کن خانگی دستی

یخ خردکن دستی

این نوع یخ خرد کن ها که جزو مدل های ساده تر و ارزان تر هستند اتوماتیک نیستند و با برق کار نمی کنند و برای اینکه به توانید یخ را در دستگاه خرد کنید باید خودتان با دسته یا اهرمی که دستگاه قرار داده است این کار را انجام دهید.

یخ خرد کن خانگی برقی 

یخ خرد کن برقی

در این مدل از یخ خرد کن ها که پیشرفته تر و البته گران تر نیز هستند شما لازم نیست کاری انجام دهید. فقط کافی است که دستگاه را به برق زده و پس از ریختن قالب های یخ درون آن کافی است دکمه روشن را بزنید و بعد از آن دستگاه به طور کاملا اتوماتیک یخ ها را خرد کرده و به شما تحویل می دهد.

یخ خرد کن صنعتی

یخ خردکن صنعتی

یخ خرد کن های صنعتی نیز خود در هر شغلی یک کاربرد دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. 

یخ خرد کن بتن سازی

دسته ای از یخ خردکن ها هستند که در بتن سازی و ساختمان سازی به کار میروند. در این مدل یخ ها بعد از خرد شدن باید با بتن مخلوط شوند. در این مدل  یخ خردکن باید یخ ها را به شکل بادامی خرد کند. 

یخ خرد کن در کشتارگاه ها 

یخ خردکن ها قادرند یخ ها را به دو مدل پودری یا بادامی خرد کنند. در کشتارگاه ها و مراکز نگهداری مواد غذایی به یخ پودری یا اصطلاحا برفکی نیاز است. 

یخ خردکن ها در پرورش ماهی

برای نگهداری از ماهی ها در مراکز پرورش ماهی باید از یخ های بادامی استفاده کرد بنابراین در این جا ها نیز به یخ خردکن های صنعتی نیاز دارند چرا که آن ها هم حجم بالایی از یخ را خرد می کنند و هم می توانند هر مدل که می خواهند ( بادامی یا پودری ) متناسب با نیازشان این کار را انجام دهند. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید