X

لیست قیمت یخچال سوپری و سوپرمارکت مغازه

09128472398 کارشناس فروش

یخچال سوپرمارکت

یخچال سوپر مارکت در ابعاد و مدل های مختلفی تولید می شود که مناسب برای تمامی فروشگاه و مغازه ها می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود سفارش خود را ثبت کنید.
شیشه به کار رفته از نوع سکوریت و دوجداره است و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکنندگی برخوردار است درب شیشه ای یخچال ایستاده باعث شده که با یخچال های خانگی متفاوت داشته باشند و برای نگهداری طولانی مدت و حفظ کیفیت محصولات شما مورد استفاده قرار می گیرند.
قیمت یخچال مغازه بستگی به ابعاد، قدرت موتور، جنس بدنه و... بستگی دارد لازم به ذکر است در صورت سفارشی بودن کار می توانید در هنگام خرید خود ذکر کنید.

لیست قیمت یخچال سوپری و سوپرمارکت مغازه

یخچال کینو

یخچال کینو

تماس بگیرید
یخچال کوکاکولا

یخچال کوکاکولا

تماس بگیرید
یخچال باشگاهی

یخچال باشگاهی

تماس بگیرید
یخچال هایپ

یخچال هایپ

تماس بگیرید
یخچال ایستاده اوگور

یخچال ایستاده اوگور

تماس بگیرید
یخچال لبنیاتی

یخچال لبنیاتی

35,000,000 تومان
یخچال ایستاده 80 سانتی

یخچال ایستاده 80 سانتی

این محصول ناموجود است
  • آیا جنس داخل یخچل سوپر مارکتی استیل نگیر می باشد؟

    خیر استیل بگیر می باشد اما در صورت سفارشی بودن بله

  • قیمت یخچال ایستاده مغازه چقدر است؟

    قیمت یخچال مغازه و فروشگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد، شما می توانید برای استعلام قیمت و خرید بهترین مارک یخچال مغازه، با کارشناس فروش صنایع البرز برودت تماس حاصل نمایید.

  • آیا امکان دارد ارتفاع یخچال 2 متر کمتر باشد؟

    بله در صورت بدون تاج و موتور پایین بودن ارتفاع کوتاه می شود.

یخچال مغازه در انواع و مدلهای مختلف برای نگهداری تمامی محصولات فاسد شدنی می باشد که با داشتن ترموستات دیجیتالی می توانید دمای داخلی یخچال را تنظیم کنید. عایق بندی  یخچال صنعتی از نوع تزریق فوم می باشد که هم بدنه در برابر ضربه مقاوم می باشد و هم از سرمای داخل یخچال حفظ می شود.

یخچال مغازه سوپرمارکت

یخچال ویترینی مغازه، ایده آل ترین انتخاب برای راه اندازی رستوان، فست فودی است که در مدل های تک درب الی شش درب به عنوان های یخچال رستورانی و یخچال فست فودی در بازار به فروش می رسد. این نوع یخچال مغازه، دارای جنس بدنه استیل ضد زنگ و ترموستات دیجیتالی، کمپرسور به انتخاب مشتری، دارای درب شیشه ای از نوع سکوریت نشکن و ... است که به دلیل ویژگی ها و گنجایش داخلی بزرگی که دارد در بین طرفداران خود بسیار محبوب است.

قیمت یخچال ویترینی مغازه

یخچال فروشگاهی مغازه

قیمت یخچال فروشگاهی مغازه با توجه به مشخصات فنی دستگاه، جنس بدنه، قابلیت و نوع کمپرسور یخچال مغازه و ... برآورد می گردد. جهت خرید یخچال مغازه ای و دریافت لیست قیمت یخچال ویترینی مغازه، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه البرز برودت تماس حاصل نمایید.

ویژگی و کاربرد یخچال مغازه

یخچال مغازه و سوپر مارکت با ویژگی هایی اعم از قابلیت نصب انواع استیکر، ترموستات دیجیتالی، روشنایی LED، نمای ویترینی، گنجایش و فضای داخلی بزرگ عرضه می گردد. کاربرد یخچال مغازه ایستاده، به شرح زیر می باشد. 

جنس بدنه این دستگاه از نوع استیل نگیر می باشد که امادر صورت استیل بودن قابلیت نصب استیکر را دارند که مشتریان می توانند در انواع استیکر های مختلف سفارش خود را ثبت کنند. همچنین دارای قابلیت نصب لوگوی CNC را دارند که در زیبای یخچال تاثیر گذار است.

سیستم سرمایش یخچال مغازه از دو نوع رادیاتوری و نوفراست (فن دار) می باشد که مناسب برای تمامی صنف کاری و شغل های متفاوت می باشد.

یخچال کافی شاپ

یخچال کافی شاپ

یخچال مرغ فروشی

قیمت یخچال مرغی 

یخچال نوشابه 

 

یخچال پروتئینی

یخچال ویترینی مغازه 

انواع یخچال صنعتی مغازه برحسب ابعاد

یخچال 70 سانتی

قیمت یخچال ایستاده 70 سانتی

یخچال دو درب 120 سانتی

یخچال دو درب 150 سانتی

یخچال 150 سانتی

نحوه ارسال و خرید یخچال مغازه

به دلیل نوسانات قیمت بازار برای دریافت لیست قیمت و خرید یخچال مغازه بار کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید. شما می توانید برای خرید یخچال مغازه به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید.

تمامی محصولات البرز برودت با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد در تمامی شهرها می باشد همچنین ارسال بار با مطمئن ترین باربری های به تمامی نقاط کشور.


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
  • مصطفی کیهانی راد
    من در نظر دارم که یک فروشگاه بزرگ سوپر مارکت و سوپر میوه را در یک مکانی به مساحت ۳۵۰متر را دایر بکنم و قصد خرید یخچالهای فروشگاهی بدون درب برودتی و فریزرهای فروشگاهی و یخچاهای نگهداری میوه را خریداری بکنم لطف میکنید قیمت محصولات را برام بفرستید با تشکر
    • مدیر سایت

      سلام. با کارشناس فروش البرز برودت تماس بگیرید.  ۰۹۱۲۸۱۹۵۹۴۷

  • محمد غفاری
    اقساط شما شرایطش چیه
    • مدیر سایت

      سلام. با کارشناس فروش البرز برودت تماس بگیرید.  ۰۹۱۲۸۱۹۵۹۴۷

  • مجید
    سلام من میخوام یک فروشگاه موادپروتئینی درمساحت 120مترراه اندازی کنم شامل گوشت ومرغ وماهی وموادپروتئینی دیگه لطفالوازم موردنیازاین مجموعه همراه باقیمت روواسم ایمل بفرمائیدباتشکر
    • مدیر سایت

      با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • محمدگلزار
    سلام لطف کنیدقیمت ونحوه خرید
    • مدیر سایت

      سلام. با کارشناس فروش البرز برودت تماس بگیرید.  ۰۹۱۲۸۱۹۵۹۴۷

  • پری راستین
    عایق بندی وجنس بدنه اینکاردرهوای جنوب جوابگوهست؟؟؟
    • مدیر سایت

      سلام، بله

  • محمدعلی قاینی
    سفارش یخچال
    • مدیر سایت

      سلام. با کارشناس فروش البرز برودت تماس بگیرید.  ۰۹۱۲۸۱۹۵۹۴۷

تماس بگیرید